вівторок, 19 квітня 2016 р.

Pam Rehm - Пем Рем



Пані Рем, я Вас прошу дуже, зробіть притомне фото!



***
1.
Дії любові

Якщо турбота заслужена
і має визначати
дві половини

тоді вона складає
один сенс

-
знак
вузел
нотатку

у голові
про відчуття

що твоє серце
любе

***
2.
Дії прикрості

єдина річ під сонцем
до якої я піду
- еклезіяст

бо нема чого складати у єдине
нема чого берегти

жага принижена смертю
бо кожна спроба

дає почуття, немов усе моє життя
пронизливий страх
що збирається в животі

оце воно і це не кінець
шляху

бо на кожен відчай є натяки
на мудрість

краса світу
над своєю тугою

той день, коли я втратила усі ці почуття
я стала разом дурнем і богинею.

***
3.
Залишайся на зв'язку

В основі
адресата
ностальгія
ділить голову
раз за разом
початок, середина, кінець
приховане
між частками
проти прийдешньої потреби
рука закривається

***
4.
Питання
для Робета Крілі

Життя
Наполовину пастка
Наполовину за-х-
-ват
як схопити його
як віддатися
йому

Немає коментарів:

Дописати коментар